Nu är jag glad :)

 
Nu är jag glad igen efter allt krångel med den externa disken och allting som jag hade där är räddat.
Hur det gick till?, jo de satte in minnet i ett usbkabinett eftersom det inte var det som var skadat.
Först höll jag dock på att bli rejält irriterad ...för när jag kom hem så funkade inte kabinettet heller såkalrt med min tur.Då ringde jag till Microshop och de ville at jag skulle komma ner men jag var helt slut, de hade testat den innan de lämnade ut den och då hade den ju funkat...så jag kikade lite själv och såg att ena stiftet i kontakten var böjt. Inte helt osökt tänkte jag på min gamla disk för det var orsaken till att jag fick lämna in allt från början.
Hur som helst gick jag i alla fall ner och de drog till stiftet och vips nu funkar det och jag kommer åt filerna igen :), även om jag får ha den ståendes på golvet så att sladden inte ska åka ut.
Fast nu tänker jag skaffa en till disk och lägga över det jag är mest rädd om dit så man har en säkerhetskopia utifall att något skulle hända.
Vilken soppa ...just det på tal om soppa så tänkte jag värma lite av nyponvarianten och eftersom jag inte kunnat lägga in några bilder så tänkte jag kompensera lite och visa två fina hästar jag fotat.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej, gud vad härlig blogg! var med och tävla på våran veckans blogg tävling! hitta instruktionerna här http://clajsa.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html

2012-11-01 @ 22:14:55
URL: http://clajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0