*Host*

Trodde verkligen jag skulle bli bättre till idag.
I alla fall kändes det riktigt hyffsat igår kväll men inte då.
Haft en jobbig natt med hosta, ont i halsen och snuva nu igen.
Förbaskade luftrörskatarr helt enkelt.
Tänkte ju gå ner på jobbet idag men nu vet jag inte hur det blir, kanske tar mig ner en sväng senare och hälsar på i alla fall vid fikat.
Om jag orkar förstås, det hänger ju på det också.
Annars får det nog bli en dag till inne i det lugna men jag hoppas i alla fall att det ska ge med sig så småningom i alla fall.
Tar jag mig inte ut något idag blir det i alla fall att tvätta och städa samt att jag ska försöka vila lite mer mellan varven ändå&fortsätta på receptet att dricka mycket vätska.
Mer än så kan man ju helt enkelt inte göra då.
För det går ju över förr eller senare, senare som det verkar i det här fallet dock helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0