Grått,grått,grått

Fy vilket trist väder det är ute.
Några plusgrader plus att det är rätt så grått och småregnigt i luften.
Nej man blir inte direkt lockad att gå upp när det är så mörkt på morgnarna. Inte alls fast man måste...
Dessutom har man fått några nätter förstöda av en hals som fortfarande gör ont men jag tror att det är så här segt delvis på grund av vädret med. Jag menar omväxlande plus&minusgrader samt luftfuktighet kan knappast vara så bra för luftrören.
Hur som helst försöker jag i alla fall hålla igång nu och komma tillbaka till vardagen mer och mer.
Fast jag använder mig både av hostmedicin än och knaprar baffucin(hoppas att det inte växer päls på tungan) eftersom jag tycker det känns väldigt bra och lenande för just halsen.
Sedan är ju snuvan en annan femma men jag hoppas att jag åtminstone ska få bli frisk i år och deet är ju som sagt i alla fall ingen infektion heller.
Håller dessutom på med ett intressant projekt i tre delar som kommer att komma in här när det är klart , på god väg med de första två så kanske lägger ut när de är klara då den tredje kommer att ta mer tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0