Gör inte om ..

Nej gör inte om klassikern jag gjorde imorse för det är inte så smart.
Hade en gammal mjölk i kylskåpet, paketet var väl kanske lite mer ön halvfullt.
Kollade inte korken utan stopppade ner den i soppåsen, ställde ifrån mig påsen på golvet där den stod det tag, sedan kollade jag ditåt och då upptäckte jag den vita sjön som hade bildats.
Fick lov att ta upp det värsta med hushållspappper innan jag kunde hämta hink och trasa& rengöringsmedel i vattnet för att torka riktigt rent.Nåja det är i alla fall tur att man inte behöver passa någon buss men morgonen blev ändå lite kaos på grund av det här.
Tur att man har Pressbyrån på vägen ner så att man kunde kila in där och köpa frukost.
Så nu känns det inte som om det kan hända mer idag i alla fall men jag ska väl och andra sidan inte säga för mycket för då går det väl förmodligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0