God morgon på er!

God morgon.
Jo det är faktiskt morgon än och jag ska snart äta frukost,
Fast ibland kan man undra på om man ska ligga kvar i sängen, åtminstone när det är så här grådaskigt.
Men det kan ju vara bra att ta sig upp med, tänkte plocka undan gårddagens pyssel som jag inte riktigt hann med att göra igår kväll.
Annars blir dagen nog mest lugn förutom att jag ju ska upp till Vårdcentralen sedan för att försöka få klarhet i min förkylning som ännu sitter i.
Sedan måste jag försöka ta mig ner på ICA också, har pant också måste jag handla lite ätbart.
Vad jag gör hemma än efter dryga tre veckor?
Tja har fortfarande slemhosta,nästäppa, ont i halsen och varierande trötthet som inte vill släppa. Känns ju fusterande med eftersom man tappar all kondition med på köpet men jag börjar hosta för ingenting så därför blir det mest vila och stillasittande eller liggande framför TVn.
Fast man tröttnar ju på alla respriserna som går med men då får man försöka hitta på någon annan stillsam syssla som man kan göra utan att man behöver anstänga sig allt för mycket i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0