10 timmar

Senast jag kollade var det tio timmar kvar på min avstägning på Connie. Är fortfarande lite förgrymmad över den minst sagt och jag tror inte det här nya tillägget till reglerna kommer att få fler att spela MSP.
Snarare så att det blir tvärtom nu, att det kommer att bli färre eftersom man inte ens får länka till bloggen längre.
Tänk på de som inte har så många vänner utanför chatten lr hemsidan att dela bloggen med, ska ni ta bort möjligheten fär dessa att synas ?
För som jag ser det gör man ju inget fel om man varken delar privat information här eller på bloggen.
För det är skillnad på PRIVAT och PERSONLIG tycker jag och just nu så tar ju MSP bort stora delar i hur man ska kunna uttyrcka sig &vad man ska kunna visa.
Det kan jag inte direkt gilla och jag har svårt för de som säger att de håller med :/ för det känns inte som de tänker efter, eller åtminstone inte över den saken.
Nåja..har varit och firat min far idag :) (gav honom ett par chokladkakor och ett par trisslotter bara(en som han faktiskt vann på).
Fick skjuts hem sedan med brorsan &fick åka Subaru Impreza *skratt*
Han hade lånat en på jobbet och visst kändes växlingarna som små skutt..men smakar det så kostar det och ingen vidare åkkomfort i baksätet men det brukar det ju inte vara på sportbilar heller.
Inte för att jag åkt så många men klart bättre än den gamla Alfa romeon han hade ett tag :P
Annars är jag inte så intresserad av bilar just, klararmig fint utan då jag bor mitt i stan och det går bussar. Dessutom så sparar man ju inte minst på kostnaderna.
I övrigt händer inte så mycket sett på VC hoppningen från Verona just..GRATTIS Malin&Tornesch, de blev 3 a , kul!
Tycker det är roligt dessutom att få se ridsporten live, visserligen på nätet men de sänder den ju i alla fall.
Så trist att annars bara få se sammandrag :)
Nej nu ska jag gå och pyssla lite med en sak som jag började på i helgen.
Vad det är får ni kanske se när de är klara men jag trro de kommer att bli väldigt bra i alla fall..det enda jag tänker avslöja nu är att de har något med jul att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0