Tjolavippen på er alla

Hejsan på er alla glada :)
Tänkte bara kolla in lite här på bloggen och se hur läget är.
Som ni säkert har märkt har det hänt en massa saker på MSP på sistone så jag tänkte därför att jag ska komma
tillbaka och skriva om några av nyheterna i ett inlägg senare under dagen.
De saker som jag främst tänkte ta upp är den nya profilen och visningen av fame&starcoins.
Fast det återknyter jag till sedan då.
Först tänkte jag visa upp lite nya bilder som jag har fotat :)
Tog mitt livs bästa bilder faktiskt på en storspov, ja den var lite av en linslus helt enkelt och verkade
trots allt vara rädd orädd där den gick på åkern medan man själv stod uppe på vägen och fotade.
Annars så brukar ju fåglarna kunna vara rätt skygga nu på senvåren/försommaren när de kommer igång med
bobygge och ruvning så det gäller att hålla avståndet och inte gå för nära utan fotografera på
deras villkor helt enkelt.
Dessutom så har jag insett hur svårt det faktiskt kan vara att få några bilder på en relativt vanlig fågel som finns i trädgården nämligen den svart/vita flugsnapparen, nåja får göra nya försök till bra bilder i helgen.
Varit förbi en sväng hos min kära systeryster på namnsdagsfika också passade jag på att titta på kattungarna som hennes ena katt har fått..håll ut ska dit i helgen så då kanske jag kan passa på att fota lite om tillfälle ges till det. Svårt att låta bli att röra även om man är allergisk men med medicin och handtvätt efter så kan man ju alltid klappa lite som tur är.
För jag skulle ha svårt att kunna tänka mig ett liv helt utan djur..nej fy då skulle jag inte klara mig länge tror jag.
Idag ska jag vara lite tråkig och göra bort tvätten , men det ska ju också skötas  så det är lite att tänka på när man bor själv i lgh.
Och imorgon ska jag vara social med min systers ena tös som kommer och hälsar på så då blir det mer pyssel men det passar mig som hand i handske , åtminstone när jag får något sådant där ryck av kreativitet ibland.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0