Hoppla hejsan

Hejsan på er alla.
Tänkte börja med att säga att det är helt perfekt väder här idag.
Kanske ingen direkt värme i luften dock men solen skiner i alla fall och det känns ljuvligt.
En bra dag för fotografering med andra ord och jag tänkte gå en liten runda sedan.
Nu kanske ni undrar över Veckans Boonie och jag känner att jag måste ta mig en funderare kring det eftersom
ni inte verkar vilja skicka in några förslag till mig trots att jag beskrivit hur ni ska göra.
Beror det på att man inte vinner något mer än äran  också får den ju synas här.
I sådana fall är jag besviken på er för tanken med att fortsätta med det var att det skulle vara roligt för folk att kunns läsa om andras boonies , men tydligen då hade jag ju fel eller så kan ni ju motbevisa mig och skicka in om ni nu tycker det är roligt och vill att jag ska fortsätta med det inslaget.
Annars så blir det inga fler sådana inlägg eller former av nomineringar här utan då viger jag istället bloggen mer åt mitt pyssel och fotograferingen.
På tal om det så har jag faktiskt några bilder som jag tagit nyligen som jag vill visa upp för er :)
Har inte tillgång till dem just nu men de kommer upp sedan under eftermiddagen.
Nu till veckans avslöjande..jag tänker börja spela sims 2 igen. Insåg häromveckan att det faktiskt var kul.
Varför jag ens slutade ? jo hade två datorer som havererade på kort tid där jag hade det installerat och det har tvingat mig att börja om från början men jag tänker försöka komma igång så smått med det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0