Hejsan på er alla

Hejsan på er allihopa.
Tänkte bara kolla in och se efter vad ni gör idag.
Har ju inte varit så aktiv, dels på grund av att jag blev magsjuk och tappade energin totalt efter det.
Dels också på grund av att jag helt enkelt har haft lite annat för mig ett tag.
Ligger mycket ute i någon buske så här på våren och spanar efter fåglar.
Tagit en del fina bilder i helgen som ni ska få se när jag sorterat upp dem lite mer.
Fast jag kan avslöja redan nu att jag har sett en flock ovanliga gäster.
Idag blev det en kortare promenad på ett par timmar bara men såg ändå både ormvråk och tranor.
Det enda jobbiga med att gilla att fotografera är efterarbetet men man får ta sig i kragen och göra lite i taget så brukar det ordna upp sig till sist.
Så nu vet ni lite av vad jag gör för tillfället när jag inte sköter om mina booniesar :)
De kommer att ligga kvar i väskan som sagt och jag tror att det är lika så bra med tanke på hur seg sidan varit
på sistone, efter det senaste temabytet.
Dessutom är det rätt skönt att slippa bli jagad så som jag blev innan.
Söker fortfarande efter någon som har förslag på frågor till Veckans Lördagsgodis  men kommer det inte in några måste jag nog lägga ner tanken på att ha en återkommande interjvu här tills vidare.
Då får bloggen handla mer om det jag gör utanför MSP istället, för Veckans Boonie är ju klar men jag har inte fått in några förslag på den till imorgon heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0