Email

Nu kan jag knappt bärga mig tills dess att paketet kommer nej..hur ska jag kunna hålla mig den här gången.
Nåja det sägs ju att den som väntar på något gott den väntar aldrig för länge och det
kanske faktiskt stämmer när allt kommer omkring.
Upptäckte till min fasa att några av mina modellhästar fått sk färgskrap, dvs att färgen har lossnat, lite mindre kul men jag måste se om det går att åtgärda på något sätt . Eller i alla fall täcka så det inte syns lika bra när man ska ta kort och så. Visst kan jag sitta och redigera på bilderna med men det känns mycket mer omständigt och när man vet att skrapen finns där är det ju inte så kul...
Nu kanske ni kan klura ut vad som är i paketet med :P mer än så säger jag dock inte.
Ni får se sedan när han har anlänt..hoppsan nu fick ni ju veta en till detalj i alla fall ändå.
Hittade en gammal teckning igår när jag städade som jag trodde att jag var klar med, men jag hade inte ens färglagt det färdigt faktiskt så det tänker jag jobba på under dagen. Har förbjudit mig själv att rita mer nu på ett litet tag, måste ju bli färdig med några som jag håller på med först så inte mappen blir överfull, fast det är den ju igen och trasig med för den delen* skratt*
Så nu vet ni lite av vad jag gör om ni inte ser till mig på msp , åtminstone idag.
Jag letar bra färger, ritar , jagar myror eller är ute och försöker få en bra bild på flugsnappare.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0