Layout

Ni undrar säker om ni ramlat in på fel blogg nu när ni kommer hit men jag kan glädja er med
att svaret på frågan är NEJ det har ni inte.
Jag håller bara på att göra om layouten lite som några av er kanske har sett.
Tyckte att det var hög tid att byta från vinter till vår nu eftersom snön håller på att försvinna från marken
och det är ju snart påsk.
Så ni behöver inte vara oroliga :)
Kommer även att göra om mitt rum på MSP såklart.Ska nog dock fortfarande
behålla det mesta i åtminstone vardagsrummet men trädgården kan behöva åtgärdas snarast!
Så det kan nog ta sin lilla tid för mig att svara på era mejl och så medan jag håller på med ändringarna men
ge er bara till tåls för det kommer ett svar mellan varven när jag inte är fullt sysselsatt.
Hoppas att ni kommer att gilla min nya vår layout i alla fall lika mycket som jag...äsch nu börjar jag pladdra, får ändå göra om headern för attj ag hade gjort en annan layout först som jag inte blev riktigt nöjd med.
Men så kan det gå när man lägger in något som är mer i Connie stil.
Nåja nu vet ni vad jag pysslar med , åtminstone fram till nio för då ska jag se Desperate Housewifes också måste jag gå med insamlingen också.
PHEW!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det har blivit jättefint här nu! Fast det var ju fint förut också, men det är kul med lite omväxling. :) Passar perfekt nu till våren tycker jag!

2012-03-27 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0