Inköpt

Täbnkte bara att jag måste visa er ett litet inköp som jag gjorde häromdagen på second hand.
Egentligen ett sådant där totalt önödigt inköp som man borde akta sig för att göra men går sakerna
på 2/kr styck så.
Då tycker jag helt enkelt att man egentligen inte behöver fundera så mycket på det egentligen.
Köpte ju faktiskt en bok som kostade fem gånger så mycket också på samma ställe.
Dessutom så erkänner jag att jag inte bara kunde lämna de här söta figurinerna där efter att ha gått förbi dem några gånger på ett par veckor.



Kattungar är ju så söta :) Så det var klar jag skulle falla som en fura för dessa.
Totalt allergifria är de dessutom *skratt*
Tycker nog mest om den nedre, den är så totalt charmig och de går lite i stil
faktiskt med de tecknade djur jag brukar rita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0