God morgon

God morgon på er allihopa eller jag kanske snarare borde säga god dag eftersom
klockan snart är elva och det är mer dags för lunch än frukost.
Här skiner solen och det är härliga +10 grader ute.
Med andra ord börjar det verkligen att gå mot vår :) fast än ligger snön kvar
och det lär den säkert göra ett tag till. Till glädje för alla oss som tycker om vintersport,var faktiskt ute
och körde dryga fem kilometer nu så i vinter har jag åkt sammanlagt 7,5 mil.
Det är mer än jag åkt på år och dag det.
Har väl inga speciella mål med det dock mer än att jag tycker det är kul att åka.
Dessutom så njuter jag när man får komma ut i naturen :) så här på våren.
Man blir så glad när man hör småfåglarna sjunga och fick till och med höra spillkråkan.
Fast jag funderar tycker ni att jag ska lägga ner min vårtävling?, intresset verkar ju vara väldigt lågt trots allt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan! Jätte fin blogg! kanske du skulle kunna se min? Men iaf heter jag lillamyyy på msp..♥

2012-03-18 @ 16:43:37
URL: http://issiegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0