Morgonstund har guld i mun

Så sägs det ju men ibland kan man verkligen undra om det stämmer.
Normalt har jag inget alls emot att gå upp tidigt på morgonen ibland, äta frukost göra sig klar och ta med sig kameran ut på en promenad.
Fast just nu måste jag fundera på om talesättet verkligen är rätt.
Har ju varit förkyld sedan i lördags och igår efter att jag hade sett tv så var jag så tätt i näsan att jag bestämde mig för att ligga kvar i soffan och sova.Lyckades efter många om och men somna också vaknade jag på tok för tidigt nu imorse, fortfrande med nästäppa och halsont också känner jag mig sådär lagomt mosig.
Ingen vidare start på dagen med andra ord för min del men nu har jag i alla fall släpat mig upp en stund, ätit frukost och klarnat till lite i snuvan så jag ska försöka få lite sysslor bortjorda trots allt så gott jag nu orkar.
Kramen på er allhopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0