Hipp hipp hurra

Det får bli rubriken på mitt inlägg för dagen.
Nu kanske ni undrar varför men det råkar vara så att jag fyller år idag :)
Har redan fått lite presenter bland annat ett par sockar, pengar också ingick ju cirkusen i det med. Brukar ju få ett valfritt nöjesevenemang och den här gången fick det bli Maximum. Undrar ni hur det var så har jag lagt upp bilder från föreställningen här på bloggen tidigare.
Så idag blir det en del god mat och tårta men jag tror vi får sitta inne under tak eftersom det har regnat tidigare. Fast nu ska jag inte klaga på vädret, efter den senaste tidens värmebölja är det skönt med lite regn.
Annars så tar jag det bara lungt och försöker fortfarande jobba på att bli kvitt min förkylning, men det är i alla fall lite bättre det kanske jag vågar säga nu.
Så jag tror att det blir en lugn men trevlig dag :)
Jobbar lite på mina projekt med ..jag lovar ni kommer att få se när de är klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0