Hallojsan på er

Hejsan på er alla.
Nej jag har inte försvunnit helt bara nästan.
Skojar, jag har haft otur i helgen.
Först började det med att jag hade biverkningar av min nya medicin så jag mådde bara pyton, hade ont i huvudet och orkade inte göra något mer än att se på tv.
Så det är vad jag har gjort i helgen, legat och tittat på friidrotts EM varvat med Animal Planet.
När jag äntligen blev fri från dessa så kände jag hur det gjorde mer och mer ont i halsen och morgonen efter vaknade jag upp med en förkylning typiskt nog.
Så nu sitter jag här och måste försöka kurera mig :)
Hopaps att jag ylckas, nej ska gå och fika lite men vi ses...ska sortera in lite kort om jag orkar imorgon också så då får jag se om jag lägger in några fina bilder här igen,
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0