VIKTIGT MEDDELANDE

Det här är ett viktigt medelande till alla er som brukar köpa saker på mina Second Hand och l
Loppisar som jag lägger upp. För det första tjata inte, jag lägger upp en ny AB när jag har saker som jag vill bli av med helt enkelt och fråga INTE heller om jag kan ge er en sak för det är detsamma som att tigga och jag ger bara i utbyte mot något annat som jag vill ha. Tjänster och gentjänster tror jag att det kallas.
Sedan om man väl paxat en sak så vill jag ha autograferna så snart som möjligt helst samma dag, inte efter x antal dagar eller ett par veckor för då låter jag turen gå vidare till någon annan.
Det tror jag var det om detta helt enkelt.

Jag skulle vilja tillägga en sak och det är  SLUTA skicka elaka mejl till mig där ni anklagar mig för att vara taskig, mallig, och otrevlig med mera. Majoriteten av er som skriver dessa mejl har inte ens pratat med mig utan jag antar att era mejl beror på rykten eller att ni finner något roligt i att skriva dem. Snälla bilda er en egen uppfattning först innan ni hoppar på någon som är VIP eller på högre level och ni förlorar bara på det själva i längden ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0