Tjabba, tjena

Hejsan nu så är jag här igen efter jul&nyårshelgen+trettondagsafton
Kort sagt så är jag tillbaka efter alla ledigheter fast jag har ju trots allt gjort lite här på
bloggen i alla fall så jag har inte varit helt och hållet frånvarande som ni kanske har märkt.
Höll på att strula till det med html koden här men det löste sig och nu ser det mesta normalt ut
igen :)
Så nu kommer allt att vara som vanligt igen om jag inte medelar något annat förstås.
Vill också säga ett stort och varmt TACK till alla er som köpt saker från mina loppisar och secondhand ARTBooks.
Allt har gått så bra att jag nästan inte har några saker kvar från dem faktiskt, vet inte riktigt vad så jag måste gå igenom det idag innan jag kan lägga ut en till :)
Fast jag vill förtydliga en sak också för att alla ska förstå och inte ta  mig för att vara en lögnare.
OM ni är intresserad av något som jag har ute på loppis eller second hand. mejla och hör först med mig då så att saken är kvar snälla skicka inte bara autos och tro att ni ska få något bara sådär. Jag vill veta bestämt vad ni vill ha först, innan vi gör upp något.
Detta för att undvika alla eventuella missförstånd om saker.

Men ett stort tack igen till alla som är så underbara och köper de saker jag inte vill ha kvar :)
Det blir en del saker med tiden :P och man kan ju bara ha 50 föremål i rummet *grr*
Är det fler än jag som möjligen tycker att de borde ändra på den gränsen?, tycker att det vore skönt så man kan
slippa oroa sig för att rummet ska bli fullt, gärna en gräns på 75-100 föremål skulle jag nog se så det ryms lite.
Det tror jag var allt för nu men håll ögonen öppna för det kommer som sagt att dyka upp en ny Artbook någon gång , om inte under dagen idag så åtminstone i veckan.
Dessutom håller jag på att försöka bestämma mig om två av mina hobbyer ska få en liten plats här eller om det blir på min andra blogg..*svårt* att bestämma mig men vi ses.
Och nej jag svarar fortfarande inte på hur många starcoins jag har eller skulle du såga till någon annan hur mycket pengar du har i börsen ?/ XoXo Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0