Roligt med vänner

Jag tycker det är jätteroligt att så många vill bli vänner med mig men
jag ber att få påminna er om en rätt så viktig sak.
Jag accepterar intga vänförfrågningar rakt av utan jag vill helst mejla ett tag innan jag
lägger till någon och lära känna personen lite innan, så nej jag
lägger inte till för vip eller level också vill jag INTE att ni tigger eller försöker utnyttja mig för 
er egen vinnings skull, för det funkar inte!
Dessutom undrar jag vad ni tycker om det nya special VIPet: Alla Hjärtans Dag.
Visst tycker jag att tanken är bra MEN jag tycker att det är på tok för dyrt, det kostar ju precis lika mkt som julvip gjorde innan jul så har man redan köpt/fått det lär man inte fylla på en gång till nu, inte ens för att få booniesen faktiskt.
Tycker de borde endera sänka priset eller sälja sakerna separat så att man har chansen att köpa dem i alla fall
även om man redan har ett julvip :/ för man har ju trots allt betalat.
Håller ni med mig eller har ni något annat bra förslag ?
Vet att en del tycker att man borde ta bort VIP men jag tror det skulle vara svårt för vad skulle hända med alla som redan har betalat ? och jag har sett att på andra sidor där man har lägre avgifter är det mer reklam för att de ska kunna få in några intäkter.
Fast jag vet inte det är trots allt bara mina egna tankar och funderingar men ni kan ju kommentera om ni kommer på något bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0