Blogg-hjälp

I förrgår åtog jag mig att hjälpa en tjej med att göra en header till hennes blogg.
Först glömde jag det så jag kom inte igång förän igår kväll när mina gäster hade fikat klart och åkt hem.
Ibland måste man ju faktiskt vara lite social och man kan ju inte bara sitta vid datorn hela tiden ,på tal om det så ska jag fota ett litet pyssel med och visa er när det är klart :), för jag fick en bra idé om man gillar att rita eller kanske för recept och sådant men det åtekommer jag till sedan.
Hur som helst blev jag klar med headern, la in den och kände att jag ville hjälpa henne att komma igång med designen med för sådant kan ju vara lite lurigt om man är nybörjare. Det är ju en massa olika koder man ska hålla reda på  och inte minst stilmall och kodmall som man ska hålla isär, medandra ord inget man ska ge sig in på om man verkligen inte VILL lära sig det.
Nu blev jag dock riktigt imponerad av resultatet :) Jag fick hålla på ett tag innan jag listade ut hur hörnen skulle rundas men till sist så, varsågod sötnos.filippa här är din blogg (hoppas att du gillar den) lika mycket som jag tyckte om att göra den och leka med koderna :)
http://sotizfilippa.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0