Tjabba, tjena, hallå

Hejsan på er alla :)
Tänkte bara kolla runt lite idag och kika in läget här och jag hoppas att ni alla har en bra dag så här långt för det har jag :) än så länge. Känner mig lite missnöjd med min andra blogg skogstokan.blogg.se , den har liksom inte blivit det jag tänkte så jag funderar på om jag ska lägga ner eller omforma den.
Lägga ner känns lite trist med för det är ju kul att visa upp foton som man har tagit så nej jag kommer nog mer att spåna lite och göra om den .
Ni kan i alla fall kika in där lite då och då :) så får ni se vad som händer.
Tänkte påminna er alla om att kolla in min klubb Into The Blue, vet att jag inte har så mycket där men det beror nog på ert bristande intresse med :/ känns ju fel att lägga ner energi på något som ni inte är intresserade av, då kan jag lika gärna nöja mig med att skriva här på bloggen istället och lägga ner klubben om intresset inte är större ?
Det tror jag var dagens lilla fundering...vad jag pysslar med idag?
Det kommer ni kanske att få se när jag är klar sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0