Hejsan

Hejsan på er allihopa :)
Tänkte bara kika in lite här och kolla hur många av er som har lagt märke till min nya header ?
Kan säga att jag är rätt nöjd med den och jag har äntligen lärt mig hur man gör Polka-prickar.
Det kanske blir något jag kommer att visa i bloggskolan så småningom men just nu håller jag på att planera för en del där jag tänker visa er hur man gör egna knappar att använda i menyraden :)
Provade att leka lite med menyn på skogstokan.blogg.se men det blev inte så bra som jag tänkte mig så jag tror jag ska hålla mig till standardmenyn trots allt men man kan ju leka lite med den också så den inte behöver bli så tråkig :P
Dessutom så har jag hållit på att rita en hel del på sistone så det kanske kommer ett inlägg till senare idag  där jag tänkte visa upp några alster för er igen :).
För jag tycker det är roligt att dela med mig av saker när de blir bra :)
Kan ju berätta att jag gjort muffins med , åt upp de sista igår och enligt ena brorsbarnet som var på fika smakade de gott och jag kan ju säga att de hade lite egen design *skratt*.
Nästa gång jag gör lovar jag att jag ska lägga upp en bild här så ni får se :) fast det blev mer glasyr över dem än frosting för jag hade inte de rätta ingridienserna hemma för det  :P och dessutom så behöver jag en sprits.
Fast nu vet ni att jag åtminstone håller på att pyssla med lite olika med så en del av det kanske kommer in här så småningom.
/Kramar Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0