Hade först..

Jag hade först tänkt att göra en MSPTV till igen men det blev någon mellanting tror jag den här gången.
Lånade in lite grafik som ni säkert ser och känner igen er i :)
Fast det blev något helt annat, efter gårdagens avsnitt av Det Okända var jag så rörd och tagen att jag kände att jag ville försöka göra något fint för att hedra hästen som gör att jag idag har mitt namn på MSP.
Alltså han som är skälet bakom till att Connie är just Connie.
Så nu vet ni det, nu som inte visste och läst tidigare att jag kom på mitt namn efter en häst.
Eller efter en av raserna som fanns i honom då nämligen, connemaran.
Då är steget till Connie kanske inte så långt.
Om ni undrar vad det här har med tv programmet "Det Okända" att göra så läs texen.


Kommentarer
Postat av: msasally

Gillar du hästar?

de gör jag :)

2012-03-05 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0