Utställning på jobbet

 
Jag måste ha världens bästa arbetsplats :)
Om man nu får säga så ,jag trivs i alla fall äntligen som fisken i vattnet på ett ställe och det ska gudarna veta har varit en slingrig väg att ta sig hit.
Hur som helst så startade em spännande utställning hos oss i helgen som var. Nämligen en utställning med Eva Nordangård som skulpterar hästar, kor och renar i trä.
Jo ni läste rätt men nu ska jag visa er lite foton jag tagit istället för att jag bara tänkte skriva om hur fantastiska jag tycker hennes skapelser är,så passa på att njuta för jag tycker faktiskt man ser djurens själ i hennes verk.Synd bara att man har så lite plats hemmavid annars hade jag nog tingat på en tinker av henne , det finns viss risk för det *skratt*

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0