Tjenixen

Tjenixen och god dag på er alla.
Idag tänkte jag börja med att skriva en liten fundering som jag har gått och grunnat lite på den senaste tiden.
Jag undrar helt enkelt varför det är så tyst numera på MSP ?
Förut kunde man se folk som samtalade i chattrummen , nu ser man knappt att någon säger något.
Det här tycker jag är en väldig trist utveckling om folk inte kan prata med varandra i ett vanligt samtal utan att för den skull gå in på privata saker.
Finns ju så mycket annat man kan prata om, mer än msp utan att man för den skull bryter mot reglerna och avslöjar något för personligt. Man kan alltid prata intressen,film ,musik m.m
Till exempel var det en tjej som skrev ett meddelande till mig där det stod att hon inte visste vad att prata var.Det kan inte jag tycka kändes så vidare bra faktiskt om det har gått så långt att man glömmer bort hur man ska bemöta folk som vill föra ett vanligt samtal.Ni ska få se bilder sedan på mitt pyssel som jag lovade igår, ska bara arrangera det lite först och ta kort men jag lovar det kommer att bli så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0