Nej inte

Nej jag har intr försvunnit om ni undrar över var jag håller hus och varför jag inte har skrivit på ett par dagar igen.
Dels så har jag inte haft så mycket att uppdatera er om men dessutom har jag råkat ut för det värsta igen.
Visserligen så kan man säkert vara med om betydligt värre saker än en datakrasch men det känns inte alls bra med tanke på att det blev samam fel på den förra.
Det vill säga datorn går men den piper inte vid uppstart som den ska och skärmen förblir svart.
Om jag har otur ? jag vet inte men den enda fördelen är väl möjligen att jag förmodligen ska få ta päronens dator eftersom jag har sims&photoshop där med och deras är egentligen bättre men det känn ju ändå surt såklart För fram tills att den kan flyttas så får jag sitta vid en gammal bärbar som tar minst en kvart att starta upp ..visst duger den till att kolla vissa sidor med och hålla sig lite uppdaterad via men spela MSP på den nej det är ingen bra idé helt enkelt.
Så nu vet ni i alal fall var jag håller hus och jag kommer ju tillbaka , vi får bara se när det kan bli helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0