Jobbat

Har pysslat lite med min resturang i Sims 2
Eller rättare sagt då med den omkrinliggande tomten som hör till och sist men inte minst så har jag fått dit en toalettbyggnad,
Fast jag vet inte om yttertapeten känns rätt men det får visa sig
I värsta fall får jag tapetsera om men det är ju lätt att ordna men jsut nu när jag hålelr på med omgviningen så får den i alla fall se ut så här.
Just nu ser det i alla fall ut som på bilden. Håller på att fundera ut vad mer som ska finnas på plats men just nu vet jag inte vad som fattas , kanske någonting framför altanen men i sådana fall vad ?
Tänkte mig ju ett parkområde så det ska väl vara om jag letar upp några fler djurstatyer som besökarna kan sitta och titta på medan de äter ;)
Det är egentligen det enda som får mig att bli nyfiken på Sims 3 men jag har provat och tyckte det första intrycket av spelet var för rörigt för att jag skulle vilja fortsätta på det, allt till och med att byta tapet var ju svårt samt att det är mycket lättare att lägga in eget innehåll i tvåan så därför håller jag fast vid det än så länge,
Det skulle möjligen vara att jag lär mig trean mer men just nu känns det inte aktuellt utan jag klarar mig fint med föregångaren som synes,
 

Kommentarer
Postat av: Heeeej! ;D<3

Hejsan, jag har typ för mig att du gillar hästar. Och om du vill känna på hur det känns att ta hand om hästar och uppföda upp hästar/föl. Så gå in på "www.howrse.com"

Svar: Har redan spelat howrse men fastnade aldrig för det riktigt
None None

2012-12-01 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0