Iskallt projekt

Skönt att vara tillbaka inne i värmen.
Det är verkligen kallt ute nu.
Drog åtminstone på mig jackan, mössan och handskarna.
Varför ?
Jo jag var tvungen att kolla om ett litet expriment jag ska göra i helgen kommer att fungera men jag får nog ta lite hjälp av frysen också då för det kmomer att behövas kuber och jag har bara två formar.Inser att jag skulle ha skaffat mig fler eller så får det verkkligen bli mini-igloos helt enkelt.
Hoppas i alla fall att kommer att bli lite bättre temperatur imorgon , ananrs vet jag ett par som kommer att hacka tänder helt klart.
Men jag tror på det lilla jag sett av effekten som blir av karamellfärg :)
 
Tog den här läckra bilden på en av kuberna innan jag gick ut.
De höll ju inte ihop direkt men man får ge dem lite mer tid att frysa ihop så kommer det här verkligen att bli kanonbra. Blir det så bra återkommer jag med fler bilder men ni får hålla till godo med exprimentet så länge men jag har en liten fin tanke som kan gå vägen att göra om det håller sig på minusgrader nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0