Smultronställe

Idag for vi ut på en liten sommarutflykt eftersom en släkting är på besök från den kungliga huvudstaden.
Vi tog med henne till ett ställe som vi själva upptäckte för baa två år sedan men som på denna korta tiden blivit en given favorit av flera anledningar.
Jag tror det är det rofyllda med detta ställe som gjort att vi har fastnat för den gamla fäbodvallen. För några av er kanske detta låter som ett trist ställe men jag kan lova att det finns en hel del intressant att titta på där och på vägen dit.
I alla fall om man tycker on natur och djur så är det ett verkligen helt underbart ställe, det tror jag ni kommer att förstå när ni får se bilderna.Håller på att gå igenom dem , tänkte ladda upp några ikväll men ett åskoväder kom emellan men de kommer upp någon gång under morgondagen förhoppningsvis annars så fort jag kommer åt och kan börja sortera upp dem lite mer, har dem just nu överlagda på externa hårddisken, hann det precis innan åskan drog in med fula moln.
Nu är vädret visserligen något bättre men jag tänkte se lite på TV med..och äta lite frukt men jag hoppas att vi ses imorgon, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0