Regn hos mig

Tänkte bara kolla in lite och höra hur läget är hos alla idag?
Här har det regnet hela förmiddagen och det syns ingen lusning i molntäcket
utan det mesta är helt enkelt bara grått och tråkigt.
Får nog lov att ta mig en liten funderare på om jag ska ta kanoten eller vattenskotern hem :P
Blir nog den sistnämnda, åtminstone i tanken eftersom jag har uppför hela vägen.
Hur som helst, nej det är verkligen inget höjdarväder direkt.
Ska nog försöka jobba lite med ett pyssel som jag har börjat med :)
Några saker jag gjorde igår måste stå ett par dagar innan de är klara men det andra kanske jag kan
börja med lite smått i alla fall, fast jag måste bestämma vilken färg jag ska ha dem i vita..eller stenfärgade är frågan när de ska ligga ute i en rabatt.
Låter det här som rena grekiskan ?
Lovar att det kommer att klarna så snart ni får se bilder på hur det eventuellt kommer att se ut.
Fast jag kommer redan nu att få planera om en del då jag inte har tillräckligt många.
Men då vet man det så jag måste köpa mer hobbybetong men det får nog vänta ett tag  med rådande väderlek.
Är ni nyfikna?'
Skam den som ger sig kommer att lägga in bilder här när det är klart så ni får se mitt lilla kreativa påhitt.
Så nog händer det en del här:).
Idag ska jag försöka lyckas börja med knapparna som är det enda som är kvar på grafiken också ska jag eventuellt göra en ny signatur men vi får se vad jag hinner ådstadkomma.
Att det i alla fall kommer att bli något det behöver ni inte tivla på.
Kramen på er allihopa så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0