Ingen orsak till oro

Tänkte bara skriva har idag så ni inte behöver oroa er.
Förklaringen till varför det inte blev någon Veckans Boonie som vanligt igår är att jag har
fått en sak som jag sällan brukar få, nämligen magsjuka.
Nej nog om detta elände nu något muntrare måste det ju finnas
att skriva om ändå eller hur ?
Jo det gör det ju, gick igenom listan på alla mina boonies och kom fram till att alla faktiskt har varit.
Eller kan ni hitta någon som jag har missat ?
Om det är så att alla varit en gång vet ni ju vad det betyder eller hur?
Nu får ni äntligen chansen att skriva ihop något om era egna boonies och skicka in hit så väljer jag ut vem jag
presenterar.
Texten ska vara lagomt lång och innehålla ett mått av fantasi såklart. Ni kan kika igenom de presentationer jag har skrivit på mina för att få lite tips och råd.
Skicka helst in den via meddelandena på MSP även om det går bra att lämna den som en kommentar på detta inlägg med :)
Dessutom så måste jag ju spåna på vidare på Lördagsgodiset, så då behöver jag er hjälp med att komma på vilka frågor man kan ha i en intervju.
Så se till att spåna ihop riktigt bara saker nu så hörs vi när jag mår bättre/Kram alla ers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0