Design

Som ni säkert ser händer det vissa saker med designen på sidan.
Jag hade ju sagt att jag skulle göra några ändringar med menyknapparna och äntligen fick jag lust till att byta ut dem. Man kan ju inte he påsk året runt, eller det är klart man kan men det kanske ser en aningens konstigt
ut. Hur som helst så valde jag att göra några som passade bättre ihop med den övriga layouten.
Är inte riktigt klar än men jag kan säga att jag är väldigt nöjd med det som blivit så här långt.
Nu kanske ni känner er mer hemma här inne?
Det är ju inte sommar riktigt än så jag tänker nog rulla runt på den här looken ett tag så ni vet det :)
Någon ny design kommer inte förän det blir mer grönt ute ..som en liten ledtråd bara vad den kommer att få gå i för färg :)
Annars så är det fortsatt grått och tist ute, perfekt för att sitta inne eller göra sådan där tråkiga saker som man faktiskt måste göra ibland(som diska,duscha och sådant).
Det är så lätt att tänka att man borde göra men en helt annan sak att faktiskt bestämma sig för att man
SKA göra det.Därför har jag märkt att det är bättre man gör saker på en gång annars är det så lätt hänt att man tänker sedan också blir det ändå inte gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0