Fundering

En sak som jag kom på när jag satt och samlade starcoins häromkvällen tycker jag var en bra fundering faktiskt.
När man tittar på filmer och ger dem betyg så brukar man ju få 10 sc per film man ser och de hamnar i börsen eller vad vi nu vill kalla stället där våra låtsaspengar hamnar.
Hänger ni med så långt?
I alla fall så finns det ju en lista på de som har lyckat skrapa ihop mest pengar men jag har märkt en konstig sak med listan. De sc man får av att se på filmer finns inte med, hur kan det hela komma sig ?
Medan om jag går runt och besvarar frågor i chattrummen eller jagar stjärnor ja då syns det på en gång i listan att jag har tjänat mer.
Vad tror ni, är det fler som kommit på att det är så och kan det här vara värt för support att kika närmare på ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0