En helt vanlig dag

En del av er kanske funderar på vad Connie , ja alltså jag pysslar med när jag inte sitter vid datan (vilket jag ändå för det mesta gör) och nu tänkte jag avslöja till en viss del i alla fall vad som händer och sker runt omkring mig.
Jag tycker ju som ni kanske redan vet om att rita så det lägger jag ner en hel del tid på.Mestadels så ritar jag i tecknad stil och mest djur då, det kanske inte är så konstigt eftersom jag är väldigt djurintresserad annars ockå.Ibland händer det att jag läser någon god bok, ser någon bra film på tv eller pysslar med mina modellhästar :).
Dessutom syr jag dockkläder till barbiesar :P , nej inte i någon stor skala bara på hobbynivå än så länge men man vet ju aldrig.Det är lite som andan faller på helt enkelt vad jag känner för att göra-
Fast det som kanske intresserar mig mest är nog foto :)
Nästan jämt när jag är ute och promenerar har jag kameraryggsäcken med mig och lite av det jag fotat kan ni se på
http://www.skogstokan.blogg.se , välkomna in och kika!

Kommentarer
Postat av: Tess <3

Hur gammal är du? <3

2011-10-14 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0