Sluta Ljuga

En sak som jag sett när jag tittat runt i forumet är att en del verkar hitta på saker bara för att
de tror att de ska bli mer kända.
Det kan vara till exempel att någon närstående dött m.m
Oftast när de skriver sådana saker är skriver det också att det väldigt nära inpå
att det hänt men om sanningen ska fram så tror jag INTE att man man skulle
sitta och skriva om sådant i det läget heller.
Framför allt kan jag tycka att det dessutom är både onödigt och okänsligt att göra så.
Har man gått igenom något  tar det tid innan sorgen lägger sig och den kan när som helst dras fram till ytan
när man minst anar det MEN de flesta skulle ändå aldrig drömma om att söka uppmärksamhet för något hemskt.
Till er som exempelvis skriver att ni är gravida, har råkat ut för våldtäkt med mera, snälla sluta för guds skull!
Moviestarplanet är en dels sida där det finns många minderåriga (under 15) men ni borde framför allt ha kollat på reglerna innan ni gick med, dessutom tror jag inte att ni förstår hur det känns att verkligen ha råkat ut för något av det ni skriver om!

Kommentarer
Postat av: Alicia77 (msp)

Ja, det är dåligt, för om jag skriver att min katt har dött och att jag är ledsen för det, då verkar ingen tro mig, för knappt någon svarar något ( det är sant att min katt har dött! ) :(

2012-04-15 @ 17:22:26
URL: http://moviestaralli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0