Kedjemejl&rykten

Egentligen så hade jag inte några planer på att sparka igång bloggen igen innan den 1 Augusti när jag kommer tillbaka till vardagen igen fast nu känner jag mig nödd till tvungen.
Dels för att jag ska meddela att jag varit förkyld och inte orkat mata mina söta booniesar förän idag som grädde på moset när ritplattan pajade för ett par veckor sedan. Toppen!
Vad strandsatt man faktiskt blir, det insåg jag när jag försökte börja med en ny header och bara använde datamusen. Det tar sig sakta framåt men jag ska införskaffa en ny, bättre platta helt klart för de är praktiska att ha när man tycker om att rita och vill föra in saker på datan.
Tänkte ta upp fenomenet med kedjemejl o rykten som säger att MSP ska stänga ner, snälla SLUTA MED DEM
eller vill ni att sidan ska gå så dåligt att de faktiskt gör det?
Ja men då behövde ni ju inte börja på sidan om ni tycker den är så usel *grin*
Till er som går på lögnerna säger jag bara.

* Om sidan nu skulle stängas ni tror inte att dessa frågor är värda att fundera över

Support/Admin skulle väl mejla alla om det och inte bara några ?

Har ni funderat på hur mycket pengar de skulle få betala tillbaka åt alla som köpt VIP o Starcoins?

Kort sagt så tror inte jag ett dugg på sådana här rykten eller mejl, utan det är helt enkelt bara så att folk som har lite att göra eller vill ha mer uppmärksamhet sitter och hittar på dem eftersom de väntar sig att man ska svälja allt med hull&hår men nappa inte på kroken och simma lungt!

/XoXo Connie 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0