Copyright

COPYRIGHT ©
Allt som jag har fotat och lägger upp här på bloggen har jag ensamrätten till som upphovsman.
Det ber jag er samtliga att respektera och nej jag ger INTE bort mina bilder gratis ens om ni tjatar
så det kan ni lika gärna låta bli med.
Det känns tråkigt att ständigt behöva påminna er om det här
men känns som ett nödvändigt ont eftersom jag ideligen får frågor om det
och ser att vissa är så fräcka och stjäl foton från andra.
Men ni får gärna titta på bilderna och kommentera.
Om jag däremot trixar med bilder från MSP i photoshop för till exempel headers så får ni gärna låta er inspireras av dem bara ni inte kopierar dem rakt av utan hittar på något eget också.

/
XoXo Connie


Kommentarer
Postat av: Elise

Gå till min blogg så får du se hur du får många besökare på din blogg

2011-07-19 @ 11:36:20
URL: http://msphottan.blogg.se/
Postat av: Elin (eliwn på msp)

hej fin blogg! :D

2011-07-21 @ 14:25:32
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0