Strömavbrott och annat :P

Om in undrar varför jag inte har kommit med Veckans boonie så har jag haft lite idétorka på vad jag ska skriva om vem det ska bli men dessutom har jag haft en del annat för mig. Ni vet ju trots att jag är inne rätt ofta så har jag faktiskt ett annat liv med utanför MSP och datorns värld.
Jag har helt enkelt bara kopplat av och pysslat med lite annat. Sådana här tråkiga vardaliga saker som måste gå före och som inte skulle bli så intressanta att läsa om här helt enkelt.
Såg bland annat på handbollen Svergie- Kroatien och ikväll ser jag Svergie-Danmark
Nej nu är jag i alla fall inne men eftersom jag sitter ca 6 km från stan och vi har klass 2 varning här på vädret så får Veckans Boonie vänta tills efter helgen när jag är hemma igen.
Nyss var det strömavbrott 10-15 min så få inte panik om jag försvinner från MSP idag, det kan bero på störningar på ledningarna.
Så nu vet ni det att ni inte behöver oroa er allt för länge, kramar till alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0