MSPTV

Har aldrig riktigt begripigt mig på MSPTV sedan det kom men så hörde jag hur man gjorde en film
för ett par tre dagar sedan så jag började helt enkelt att fila på något , men jag var ju långt ifrån säker på hur
det hela skulle sluta eller gå.
Vilket ord väljer ni själva men hur som helst satte jag mig och funderade ett tag på vad jag skulle kunna göra för program, kollade lite på de videor som redan fanns innan jag till sist kom på idén som jag bestämde mig för :)
Det tog ett par tre dagar tills idag innan jag hade hela den första delen klar men nu är den äntligen färdig!
Så jag håller tummmarna för att ni ska gilla den lika mycket som jag gjorde när jag skapade den <3
Om ni inte redan har sett den stanna gärna upp här i några minuter och titta på den och lämna era synpunkter!

Kommentarer
Postat av: Sand katt

Bra!!

2011-12-30 @ 21:30:54
Postat av: marina

hej, jag tyckte din MSP video var bra. jag har också försökt göra en men det går inte så bra. hur lägger man till ljudet på en sån video. jag skulle tycka att det var toppen om du svarade.

på MSP heter jag söt marina. XD

2012-01-26 @ 13:50:19
Postat av: Connie

Jo jag kanske kommer att lägga upp en kort skola här om hur man gör en MSPTV för er som inte vet men det är lite mer omständigt fast just nu priorieras bloggskolan

2012-01-26 @ 21:42:03
URL: http://mspbubblet.blogg.se/
Postat av: Badbollen (på MSP)

Jättebra! Jag funderar på att göra en också, men jag vet inte hur man gör. Jag såg i den förra kommentaren att du kanske kommer göra en kort skola om det någon gång, så jag håller utkik! Hoppas du vill göra en till liten video, eller var man kan kalla det, för den här var riktigt bra! :)

2012-03-22 @ 15:31:52
Postat av: Alicia77 (msp)

Hann inte läsa precis allt, men annars var den väl bra :P

2012-04-15 @ 21:14:21
URL: http://moviestaralli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0