Håll hårt i hatten

Det gäller att hålla hårt i hatten så här på juldagen.
Nej men skämt åsido så stormar det ute. Sopkärlen har redan hunnit med att vara ute en runda på vägen
och småfåglarna de kämpar på i blåsten.
Dessutom så har nästan all snön försvunnit tråkigt nog så det känns som en lite konstig annandag jul men ekorren har hunnit varit här på besök, den såg ut att ha det lite besvärligt den med.
Den satt till och med kvar när dörren öppnades så den var nog hungrig den med och är det ändå
jul kan man ju bjuda på lite mat.
Idag blir det lutfisk :/ fast jag får kötbullar eftersom jag prompt vägrar äta fisken, jag åt den när jag var mindre ¨en sedan har mina smaklökar sagt ifrån. Vitsåsen kan jag äta men fisken klarar jag helt enkelt inte av , eller grisfötter , janssons och sillsallad  *skratt*
Fast det blir ju ändå lite kvar som man kan äta som tur är :)
Vad tycker ni är godast på julbordet ?
Nåja nu ska jag inte skriva så mycket mer utan låta alla fortsätta med julfirandet så hörs vi efter nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0