Veckans Stjärnskott

En annan sak som jag har bestämt mig ska få följa med från bloggplatsen är utnämningen av Veckans Stjärnskott. Jag tycker helt enkelt det kan vara trevligt för de som inte vinner någon officiell tävling ska få chansen att vinna något de med. Hur du bär dig åt för att ha chansen att omnämnas här?
Genom att vara en bra MSP:are helt enkelt och vara trevlig mot andra, det tycker i alla fall jag är allra viktigast.
Först ut på MSPBubblet.blogg.se är i alla fall en tjej som alltid är glad, trevlig och nästan alltid villig till att byta en autograf med!
GRATTIS.......Chat_Girl!


Fast det var som alltid svårt att välja vem det skulle bli, kanske lite mer svårt faktiskt så här efter ledigheten och frånvaron med men till sist så kändes motiveringen i alla fall helt rätt, så åter ett STORT Grattis och ni andra har ju fortfarande chansen att komma med.

/XoXo Connie


Kommentarer
Postat av: Chat_Girl

Naaw <3

Vad söt du är! ^^

Tack så mycket!

2011-08-12 @ 18:05:13
URL: http://lillcutemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0