God morgon

Den här gången får jag säga god morgon på er alla och tjenamoss. Hann inte med mig riktigt igår då jag var ute och fikade med en kompis så det blev ingen Veckans Boonie då men jag lovar er , det kommer det lovar jag er. Får dock se om det blir nu jsg gör den eller om det blir senare i eftermiddag när jag gjort bort mina andra saker som jag ska fixa, har inte riktigt bestämt mig.
Måste ju klura lite mer på vem jag ska välja och så , det blir lite svårare varje gång eftersom en hel del börjar att ha varit nu men man får kolla igenom och inte ta samma. Alla ska få bli det en gång..innan jag börjar skriva om andras boonies hade jag tänkt.
Dessutom hade jag tänkt att jag skulle börja med Dagens Outfit med eftersom jag börjar att en hel del kläder att välja på,Känns ju bra onödigt att bara gå runt med dem i klädskåpet utan att få visa upp dem och ni kanske har något förslag på ny stil åt mig?
Ni får gärna göra lookar vet ni ;)
Höll alldeles på att glömma bort mig men ja jag har några boonisar kvar som saknar namn, kika gärna i mitt rum och mejla era förslag så kanske ni får en liten överraskning.
På återseende i eftermiddag nu ska jag äta frukost
./XoXo Connie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0