Design

Idag har jag försökt att komma igång lite mer med designen på bloggen. Har haft en tanke hela tiden och nu äntligen så börjar den faktiskt att bli slutförd. Det tog ett tag innan jag kom på hur jag skulle göra som men nu har jag fått ordning på det mesta tror jag i alla fall. Åtminstone det som känns som det viktigaste nämligen headern och menyn.
Fick sitta och gotta ner mig i stilmallar och kodmallar ett tag innan jag till sist kom på hur det fungerade ;)
Så nu har jag äntligen kunnat få någon fason på mina menyrubriker vilket ni kanske märker, ja att det ser lite annorlunda ut här men det kommer fortfarande att vara samma innehåll...med vissa små förändringar. Allt för att ni ska trivas och känna er välkomna som läsare!
Jag vill pusha för namtävlingen på mina booniesar, har fortfarande tre stycken som är namnlösa så använd er fantasi och mejla era förslag. Väljer jag just ditt kan du räkna med att få ett fin pris!
/XoXo Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0