-Korta Filmer-

Nej tro inte nu att jag tänker börja göra Korta Filmer.
Egentligen så är det så att jag inte alls gillar dem. Visst är det bra att man tjänar pengar på dem men samtidigt så undrar jag hur man kan rösta fem sjärnor?
Även om man känner skaparen så tycker jag att det är fel att ge bra betyg till en film som inte har någon handling dessutom är det i allra högsta grad onödigt eftersom man får 10 sc i alla fall,även om man ger 1 stjärna.
Det är ju samma sak om ni skulle ge en bra film 3 tre stjärnor bara därför att ni tycker att den är för lång.Visst finns det filmer på sex minuteren längd  som kanske inte lämpar sig i MSP format men jag tycker inte att man kan gnälla på filmer som är mellan 1-3 minuter långa.
Även om de tar längre tid att se än ex en kortfilm så kan man faktiskt engagera sig lite mer tycker jag, någon som håller med ?
Kände bara att jag behövde ta upp detta eftersom många undrar över varför jag inte gör kortfilmer men nu vet ni att jag låter bl ieftersom jag tycker att det är fantasilöst.
Hellre lägga ner lite mer tid på filmerna och låta dem få en handling än att kläcka ur sig innehållslösa kortfilmer i tid och otid bara för att tjäna fame.

/XoXo Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0