Halloj på er alla!

Hej på er alla som av någon ibland kanske lite diffus och oklar anledning klickat er in hit på min lilla blogg för att kolla om det har hänt något nytt. Ibland är jag faktiskt mer duktig på att uppdatera med nya inlägg men vissa gånger så kommer uppdateringarna mer sällan. För ibland kan det ju vara så att man inte har någon lust till att skriva och då tror jag, oavsett vad det gäller att det är bättre att vänta tills energin kommer tillbaka. Hur som helst så har jag varit ute i solen idag igen med lilla Theodor. Man måste ju passa på då det bjuds på så här fint väder för man vet inte , det går så fort att det växlar och blir sämre igen. Den här gången höll han sig kanske lite mer till transportburen i början då jag valde ett för honom nytt ställe av innergården att stå på. Ville inte stå mitt i vägen eftersom några grannar höll på att pyssla med utplanteringarna samtidigt men efter ett tag så vågade guldkornet sig åter igen på att stega iväg som han gjorde då vi var ute häromdagen för allra första gången. Han var precis lika ivrig idag och drog iväg när jag väl hade fått på honom selen och han skulle verkligen snusa överallt och kolla in alla nya saker noga. Det är verkligen tur att även fast jag bor mitt i stan så finns den där innergården där jag kan rasta pälsklingarna eller som det är just nu pälsklingen. Sedan fick matte fullt schå då han kom in för han hade fått lavar i pälsen när han plöjde runt i buskarna så den biten måste man också hålla koll på men nog märks det direkt på honom hur kul han tycker det är. Tror däremot att han var rätt näjd också med att få gå in och sova igen fför på slutet ute så letade han själv uppp transportburen och gömde sig i handduken som jag alltid har liggandes i den. Också hade han fullt upp med att putsa sig sedan, ja han måste väl rätta till alla de där lockarna hel enkelt.
Bäst jag kollar om matte hänger med
Kolla in mig...matte tycker att jag är för snabb ibland
Det kan ju vara något mer lockande där borta, något som man bara måste undersöka lite närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0