Hejsan svejsan

Hejsan på er alla ni läsare där ute. Ja hej till den lilla skara av er som brukar kolla in här för att se om jag skrivit någonting nytt. Såklart även hejsan till ni som kanske tittar in hit för första gången men det brukar jag ju säga så jag hoppas att ingen känner sig bortglömd i inledningen på dagens inlägg.I dag kan man hålla sig inomhus med gott samvete , termometern här visade på -23 grader *brrr* kanske har vintern äntligen kommit. Redan nu ryktas det däremot om att det ska bli varmare igen redan till veckan så ingenting verkar säkert då det gäller vädret just nu. Fast jag är i alla fall glad att vi inte har så kallt som ännu längre norrut eller översvämningarna som har blivit söderut. Nej nu har vi avhandlat väderleken färdigt för den här uppdateringen. Nu vidare till något helt annat nämligen hamstrarna. Rafiki är verkligen bara för mysig helt enkelt och han lär sig hela tiden mer och mer. Det är så roligt att bara sitta där och iaktta honom när han utforskar sin omvärld.
Spännande lukter finns det överallt.
Vampyr? Nej men väl rafiki som överfaller kartong.
Mjo nog är de duktiga på att klättra,Rafiki är inget undantag
Alltså..nej Rafiki vet inte alls hur mn klättrar över brädan
Nej det är en dammråtta som kommer farandes
Dammråtta var det ja...
Kan man se mer oskyldig ut än så här ?
Rafiki kanske tänkte bli cirkusartist ?
Med målmedveten blick, jo nog lär sig de små liven snabbt hur man ska bära sig åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0