Hejsan på er!

Hejsan svejsan på er alla ni som av någon ibland lite diffus och oklar anledning råkat hitta vägen in hit till min lilla blogg och god kväll på er med för den delen. Försöker skriva något inlägg här ibland även om det kanske inte alltid blir varje dag så blir det för det mesta åtminstone någon gång i veckan. Jag vill ju försöka hålla det lite intressant och inte upprepa mig allt för mycket. Sedan blri det ju kanske så att man ändå upprepar sig vid vissa tillfällen men jag hoppas att ni hittar något som intresserar er så det är av den anledningen ni väljer att klicka er in.
Dessutom så måste jag bara få visa er några nya bilder på Ariel. Eftersom jag sett att vissa ger oskalade jordnötter till sina hamstrar som godis tänkte jag att jag var tvungen att prova för att se om det föll henne i smaken.
Det är ju bara så att varje hamster är sin egen unika personlighet och det blev alldeles tydligt då hon fick den första jordnöten. Såklart roffade hon åt sig den som hon brukar göra med allting gott , sedan gick hon in i huset och låg där och knaprade. När jag lyfte på det ett par timmar senare fanns inte ett spår av saklet kvar men nötterna låg prydligt nergrävda i spånett! Det är mattes lilla tjej det verkligen hon måste ju bara hitta på något hyss helt enkelt men vad vet jag är det någon annan som har en hasmter som gör samma sak och äter upp skalet istället för jordnötterna? Så nu tror jag att hon får ta det lungt i ett par dagar...dessutom glömde jag plocka med mig dne från päronen, typiskt nog nu när jag äntligen lyckats med att hitta en butik som had oskalade,osaltade på påse!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0