Sims 4

Hallojsan på er alla ni läsare som kikat in hit just idag. Ja hej till er alla oavsett om ni bara råkat klicka er in eller om ni brukar kolla upp mer på regelbunden basis vad jag pysslar med. Idag har det börjat lite segt men det kanske blir bättre. Tänkte jag måste skriva några rader om Sis 4. Jag hade ju planerat att göra en originell familj, åtminstone någonting ovanligt för att vara mig. Sagt och gjort så började jag skapa hushållet, men det blev såklart inte riktigt som jag hade tänkt mig. Nej jag tror faktiskt att det blev snäppet bättre. ändå mycket eftersom de vuxna verkligen är tokiga i varndra. Om någon minns mitt radarpar i Sims 3 Maya och Youssef så kan jag säga att de här två påminner lite om dem, fast värre då de går runt och är smågulliga med varandra utan att jag ens behöver be dem om det.
Visserligen så är Vincenzo kriminell och går runt & är elak mot många, men han älskar verkligen sin fru Lena och deras två små pojkar Ivan &Sergeij. Som ni ser i bakgrunden började de med att bo i ett ganska spartanskt inrett litet hus
Efter en större renovering så ser exteriören ut så här, men trädgården är ju inte riktigt färdig än
Ibland så blir det tydligen så att Ivan får sitta i soffan och äta  sin mat där, men det går ju bra det också.
Sedan tyckte Vincenzo tt någoting fattades i hushållet Areghetti/Asanov och bestämde sig för att adoptera en katt. Egentligen fastnade hans fru för en annan men den försvann innan de han bestämma sig och då fick lilla Barley flytta in istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0