Guldaktigt inlägg

Hallojsan på er alla ni som har vägarna förbi och klickar er in just hit på min lilla blogg. Somliga av er kanske brukar besöka den lite då &då för att kolla in vad jag och Theodor har för oss och ni är så varmt välkomna att titta hit. Ni får gärna tipsa andra om att läsa den och jag hoppas åter igen att det finns något som de flesta av er tycker om att läsa. Även om det blir mycket upprepning så försöker jag variera ämnena en del och posta olika bilder så att det inte bara blir på Theodor men nog om detta. Eftersom det är i hamsterspalten jag skriver ska han få ta över ordet, eller ja jag får ju skriva för hans räkning eftersom han ligger och sussar så gott i sitt hus just nu efter att han har varit ute.
Ja han är onekligen en väldigt mysig liten herre som tydligen fått det för sig att han ska vara vaken längre ibland på morgnarna. Idag tror jag han höll igång till strax efter klockan tio och då hann han både med att få gå ut en stund i spenaten eftersom temperaturen var på rätt sida & han fick även vra ute och leka lite i hallen medan matte tog ur soffan och städade den.
Han älskar verkligen sina fingermariekex som han får som godis, men inte när matten har kameran framme.Lägger man däremot kexbiten i matskålen försvinner han in med den i huset väldigt snabbt eller så tar han in den i ena kindpåsen och försöker tigga åt sig ännu en bit.
Det kan duga att använda matte som sittplats ibland, fast ja man måste ju kontrollera ytters nogrant om hon har tvättat byxorna ordentligt...om hon har gjort det får man helt enkelt se till att de börjar lukta hamster igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0