Hallojsan på er!

Hejsan på er alla ni läsare där ute som kollar in hit och som kanske undrar vad jag har för mig nu när jag inte har skrivit på några dagar. Det blir bara så ibland att man kanske inte prioriterar de sociala medierna fullt lika mycket som annars. Utan det finns andra saker som får gå före. Fast nu tänkte jag åtminstone försöka uppdatera er lite med vad som händer här. Våren börjar ta fart riktigt ute nu , det märks och fiskmåsarna har ju landat och häromdagen flög en flock stadsduvor förbi. Så snart kan nog även Theodor få gå ut och snusa i spenaten men än så länge är det ju lite för kallt i luften även om solen värmer på ordentligt när den lyser in genom fönstret. Och så fort matte prasslar lite med jackan om hon passerar buren på dagtid så vaknar han till och tittar ut. Han måste ju ha full koll på vad som händer , om det är någon ny leksak på gång eller om han kan lyckas flörta åt sig någon godis. Jo han har sina metoder helt klart och matte skämmer kanske bort honom lite för mycket men det blir ju lätt så att man gör det då de lever den begränsade tid de gör. Som synes så älskar han verkligen att försöka förkovra sig i bokhyllan men jag undrar vilken sorts böcker han föredrar ?
Han kanske tänker ge sig ut i naturen och hälsa på sina släktingar?
Eller föredrar han skönlitteratur?
Nyfiken är han helt klart
Och snart är det inte mycket kvar av kojan...han har gnagt två nödutgångar på den och lyckats kapa ena remmen för trots att han har en kräcker liggndes så är det tydligen mer intressant att ge sig på det man egentligen inte får bearbeta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0